preskoči na sadržaj

Osnovna škola Tone Peruška Pula

Login

 

 

100

 

IDEMO U SREDNJU!

 

ZAŠTITA DJECE NA INTERNETU

Video - Kako zaštititi djecu na Internetu?

Brošura - Kako se zaštititi u svijetu interneta i mobilnih telefona

HAKOM - Publikacije vezane uz zaštitu djece na Internetu

Pula moj grad

 

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Koliko si dnevno za kompjuterom?





Brojač posjeta
Ispis statistike od 7. 9. 2022.

Ukupno: 57694
Ovaj mjesec: 1569
Ovaj tjedan: 263
Danas: 2
NOVOSTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionice / aktivnosti za učenike
Autor: Romana Kliček, 16. 5. 2012.

                smiley U mjesecu travnju i svibnju , u našoj školi održano je nekoliko radionica /aktivnosti za učenike različite dobi( drugi razred , sedmi i osmi razred). Više o svemu pročitajte pod OPŠIRNIJE.


blushsmileyUčenici sedmog i osmog razreda sudjelovali su u radionici"Ostavljeni".

Radionica je dio projekta prevencije zlouporabe droga i širenja krvlju spolno prenosivih zaraznih bolesti koju provodi Udruga Institut Pula  sa učenicima osnovnih i srednjih škola u Istarskoj županiji. Voditelj radionice Dalibor Palko je učenicima pokazao dokumentarni film"Ostavljeni" , a zatim su se učenici pokušali suočiti i razgovarati o njihovim nedoumicama, pitanjima, iskustvima vezanim za rizično ponašanje mladih i mogući put razvoja problema ovisnosti.   Prema mišljenju učenika, ova radionica im je donijela važna iskustva, ali i potresne dojmove i potaknula na razmišljanje  o sebi , prijateljima i odraslima.

smileysadsmileyUčenici drugog razreda, učiteljice Ines Škuflić i Dalija Radolović i roditelji( na roditeljskom sasatanku) sudjelovali su u aktivnostima CAP programa prevencije seksualnog zlostavljanja djece.Voditeljice programa su pedagoginja Loreta Ribarić i učiteljice Koviljka Grenko i Dijana Božić. Već drugu godinu program se provodi u našoj školi.

Razgovorom, pričanjem priče, igranjem uloga pokušalo se naučiti djecu, da prepoznaju potencijalno opasne i uvredljive situacije, pokazati im kako mogu reagirati,izraziti , pokazati što im se događa ( ili im se nekad dogodilo) , što osjećaju  i kako tražiti pomoć  odraslih.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju